ChargeCars laadpaal support
Veelgestelde vragen
Ik heb mijn ChargeCars pas ontvangen. Hoe activeer ik deze?
Om de ChargeCars pas te activeren moet je inloggen op het ChargeCars platform en onder het kopje mijn passen de pas activeren.
Voor meer uitleg, lees: https://chargecars.nl/informatie/chargecars-laadpas-activeren/
Wat te doen als de groep van mijn laadpaal regelmatig uitschakelt?!
Wanneer de groep van je laadpaal regelmatig uitschakelt, heeft dit in de meeste gevallen te maken met overcapaciteit, aldus dat de auto/ laadpaal te veel stroom van het huis vraagt. Dit kan op afstand worden opgelost door het laadvermogen van het station lager in te stellen.
In sommige gevallen kan het echter ook duiden op kortsluiting. Lees in dit artikel meer, of wanneer uw laadstation is aangemeld op het ChargeCars platform, neem gerust contact op met onze supportlijn: chargecars.nl/laadpaal-support
Wat te doen als mijn laadkabel vast zit!?
Wanneer je laadkabel vast zit zijn er een aantal dingen die je zelf kan proberen. Volg de instructies van dit artikel: https://chargecars.nl/informatie/hoe-kun-je-een-vastzittende-laadkabel-loskrijgen/
Of wanneer je laadpaal is aangemeld op het ChargeCars platform, kan je direct ondersteuning op afstand krijgen via https://chargecars.nl/cpo-support/