Inloggen op het partner portaal

Kom met ons in contact

Welkom! Neem gerust contact met ons op. Bel ons direct, vul het contactformulier in of stuur ons een E-mail.
Stel je je vraag via ons contactformulier
Dan brengen wij jou binnen 24 uur in contact met de juiste persoon!
Contactformulier
Geen haast? Laat hier een bericht achter
Contact Form
Algemene E-mail
info@chargecars.nl
Telefoon
085 - 130 64 33

Maandag: 8:30 – 17:00
Dinsdag: 8:30 – 17:00
Woensdag: 8:30 – 17:00
Donderdag: 8:30 – 17:00
Vrijdag: 8:30 – 16:00

Veelgestelde vragen

Wanneer de groep van je laadpaal regelmatig uitschakelt, heeft dit in de meeste gevallen te maken met overcapaciteit, aldus dat de auto/ laadpaal te veel stroom van het huis vraagt. Dit kan op afstand worden opgelost door het laadvermogen van het station lager in te stellen.

In sommige gevallen kan het echter ook duiden op kortsluiting. Lees in dit artikel meer, of wanneer uw laadstation is aangemeld op het ChargeCars platform, neem gerust contact op met onze supportlijn: chargecars.nl/laadpaal-support

Wanneer je laadkabel vast zit zijn er een aantal dingen die je zelf kan proberen. Volg de instructies van dit artikel: https://chargecars.nl/informatie/hoe-kun-je-een-vastzittende-laadkabel-loskrijgen/

Of wanneer je laadpaal is aangemeld op het ChargeCars platform, kan je direct ondersteuning op afstand krijgen via https://chargecars.nl/cpo-support/

Chargecars is een onafhankelijk installatiebedrijf dat zelf geen laadpalen verkoopt. We werken echter samen met diverse partners waar u een laadpaal kunt aanschaffen, die wij vervolgens voor u installeren. Vul het onderstaande contactformulier in, zodat wij u kunnen doorverwijzen naar de juiste partner en verder van dienst kunnen zijn.

Wij kunnen u het best helpen door contact op te nemen via ons contactformulier, hierna nemen wij contact met u op om u verder te helpen.

https://chargecars.nl/contact

Dit staat over het algemeen ergens genoteerd op je eindjaarrekening van je stroom.

Je kunt ook inloggen bij je netbeheerder om capaciteit van je aansluiting op te vragen:

  • Liander: https://mijn-liander.web.liander.nl/login
  • Stedin: https://web.stedin.net/mijn-stedin

We laten het je weten als er nog gewacht moet worden met laden. Meestal wordt dit vooraf al uitgelegd.

Mogelijk moet je je nog ergens aanmelden voordat je de laadpaal kunt gebruiken met je laadpas. In dat geval ontvang je een bericht, telefonisch of via e-mail.

Meer veelgestelde vragen

Solliciteren

Binnen 48 uur een afspraak!
Solliciteren formulier