Kom met ons in contact
Stel je je vraag via ons contactformulier
Contactformulier
Algemene E-mail
info@chargecars.nlTelefoon
085 - 130 64 33Maandag: 8:30 – 17:00
Dinsdag: 8:30 – 17:00
Woensdag: 8:30 – 17:00
Donderdag: 8:30 – 17:00
Vrijdag: 8:30 – 16:00
Veelgestelde vragen
Wat te doen als de groep van mijn laadpaal regelmatig uitschakelt?!
Wanneer de groep van je laadpaal regelmatig uitschakelt, heeft dit in de meeste gevallen te maken met overcapaciteit, aldus dat de auto/ laadpaal te veel stroom van het huis vraagt. Dit kan op afstand worden opgelost door het laadvermogen van het station lager in te stellen.
In sommige gevallen kan het echter ook duiden op kortsluiting. Lees in dit artikel meer, of wanneer uw laadstation is aangemeld op het ChargeCars platform, neem gerust contact op met onze supportlijn: chargecars.nl/laadpaal-support
Wat te doen als mijn laadkabel vast zit!?
Wanneer je laadkabel vast zit zijn er een aantal dingen die je zelf kan proberen. Volg de instructies van dit artikel: https://chargecars.nl/informatie/hoe-kun-je-een-vastzittende-laadkabel-loskrijgen/
Of wanneer je laadpaal is aangemeld op het ChargeCars platform, kan je direct ondersteuning op afstand krijgen via https://chargecars.nl/cpo-support/
Kan ik bij Chargecars terecht voor het aanschaffen van een laadpaal?
Chargecars is een onafhankelijk installatiebedrijf dat zelf geen laadpalen verkoopt. We werken echter samen met diverse partners waar u een laadpaal kunt aanschaffen, die wij vervolgens voor u installeren. Vul het onderstaande contactformulier in, zodat wij u kunnen doorverwijzen naar de juiste partner en verder van dienst kunnen zijn.
Wat is de procedure voor het aanvragen van een offerte voor een laadpaalinstallatie?
Wij kunnen u het best helpen door contact op te nemen via ons contactformulier, hierna nemen wij contact met u op om u verder te helpen.
https://chargecars.nl/contact
Hoe achterhaal ik mijn hoofdaansluiting / hoofdzekeringwaarde?
Dit staat over het algemeen ergens genoteerd op je eindjaarrekening van je stroom.
Je kunt ook inloggen bij je netbeheerder om capaciteit van je aansluiting op te vragen:
- Liander: https://mijn-liander.web.liander.nl/login
- Stedin: https://web.stedin.net/mijn-stedin
Wanneer kan ik beginnen met laden nadat de installatie is verricht?
We laten het je weten als er nog gewacht moet worden met laden. Meestal wordt dit vooraf al uitgelegd.
Mogelijk moet je je nog ergens aanmelden voordat je de laadpaal kunt gebruiken met je laadpas. In dat geval ontvang je een bericht, telefonisch of via e-mail.